Archiwum
Stan z dnia 26.05.2011.
Do góry.Stan z dnia 19.05.2011.
ROBOTY MOSTOWE:

Fot. 8 - WN-12 w km 10+952,51. W głębi wykonywanie warstwy mrozoochronnej i podbudowy z kruszywa łamanego.
ROBOTY DROGOWE:

Fot. 22 - km 10+250. Strona prawa - górna warstwa nasypu; Strona lewa - skropiona podbudowa tłuczniowa

Fot. 27 – km 19+400. Strona prawa - podbudowa bitumiczna; Strona lewa - stabilizacja górnej warstwy nasypu cementem
ROBOTY BRANŻOWE:
Do góry.Stan z dnia 13.05.2011.
ROBOTY DROGOWE:

Fot. 1 - Odcinek I - km 10+300. Strona prawa: I-sza warstwa podbudowy bitumicznej; Strona lewa: skropiona podbudowa tłuczniowa

Fot. 2 - km 14+100. Strona prawa: pomiar ilości skropienia emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej; Strona lewa: podbudowa bitumiczna

Fot. 3 - km 15+800. Strona prawa: podbudowa z kruszywa; Strona lew: górna warstwa nasypu. Widok w stronę Oleśnicy

Fot. 4 - km 15+800. Strona prawa: warstwa wiążąca; Strona lewa: podbudowa bitumiczna; w głębi warstwa wiążąca. Widok w str. Wrocławia

Fot. 5 – km 16+950 . Strona prawa: w-wa wiążąca; Strona lewa: górna warstwa nasypu; w głębi warstwa mrozoochronna, dalej warstwa podbudowy tłuczniowej

Fot. 6 – km 21+000. Strona prawa: warstwa wiążąca; Strona lewa: budowa nasypów na podłożu stabilizowanym wapnem. Widok w stronę Wrocławia
ROBOTY MOSTOWE:
KONTROLA BUDOWY PRZED RADĄ BUDOWY W DNIU 13.05.2011 R.
Do góry.Stan z dnia 05.05.2011.
W kwietniu 2011 r., Wykonawca w dalszym ciągu intensyfikował roboty budowlane na całym odcinku Kontraktu etapu I i utrzymał dobre tempo prac projektowych.
Wykonawca w minionym okresie realizował wymienione poniżej prace projektowe związane z Projektami Wykonawczymi:
- PW drogi - urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
- PW drogi - ogrodzenie drogi,
- PW dróg poprzecznych dla sekcji IA, I B,
- PW dróg dojazdowych dla sekcji I A, IB
- PW kanalizacji deszczowej i urządzeń podczyszczających dla sekcji IA, IB oraz dla dróg poprzecznych,
- PW urządzeń bezpieczeństwa ruchu dla całej długości realizowanej drogi,
- PW budowy kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z ujęciem wody i Stacją Uzdatniania Wody na terenie MOP „Michałowice”,
- PW ustroju nośnego dla obiektów WN-5, WN-6, WD-8, WN-9, WN-11, WN-12, WN-13, WN-16, WN-17, WN-18, WN-19, WN-20,
- PW wyposażenia dla WN-5, WN-7, WN-9, WN-11, WN-12, WN-13, WD-14/15, WN-16, WN-17, WN-18, WN-19, WN-20,
- PW zieleni dla odcinka od km 12+500 do km 22+593,
- PW docelowej organizacji ruchu dla całego zadania.
W kwietniu w ramach robót drogowych Wykonawca prowadził następujące działania:
- montaż budek dla nietoperzy
- roboty przygotowawcze,
- odhumusowanie trasy głównej w km 1+500-2+100, 2+700-5+800, 7+700-8+100, 20+120-20+350,
- roboty ziemne (wykopy i nasypy) w trasie głównej w km ok. 1+800-2+260, 4+500-4+600, 4+800-4+900, 5+560-5+800, 6+600-7+130, 7+350-7+500, 8+800-9+450, 9+650-10+000, 11+700-12+200, 12+480-12+980, 13+200-14+100, 14+470-15+200, 16+900-17+700, 18+900-19+300, 20+500-21+100, 21+300-21+900
- stabilizację podłoża gruntowego – sukcesywnie na odcinkach odhumusowanych,
- warstwę mrozoochronną w km 10+000-10+625, 1+500-10+900, 15+700-16+300, 16+700-17+250, 18+125-18+365, 19+900-20+500,
- podbudowę z kruszywa łamanego w km 10+050-10+900, 16+700-18+640,
- podbudowę z betonu asfaltowego w km 15+200-15+840, 16+700-17+250, 17+710-18+640, 20+600-21+100,
W ramach robót mostowych Wykonawca w kwietniu 2011 r. realizował następujące zakresy:
- roboty przygotowawcze,
- fundamenty dla obiektów: WN-6, WD-8 dla dwóch nitek, WN-11, WN-13,
- podpory obiektu WD-3 dla dwóch nitek, WD-8 dla dwóch nitek, WN-9, WN-12, WD-14/15 dla dwóch nitek, WN-17.
W związku z wydaniem przez DSDiK we Wrocławiu uzgodnienia PW dla obiektu WD-2 i wynikającym z treści tego uzgodnienia obowiązkiem uzyskania regulaminu pracy na terenie kolejowym i przekazania terenu kolejowego przez użytkownika terenu nie rozpoczęto prac związanych z wykonaniem obiektu WD-2.
W kwietniu 2011 r. Wykonawca był zaangażowany w następujące roboty branżowe:
- przebudowę sieci 20 kV,
- przebudowę sieci 110 kV,
- przebudowę linii telekomunikacyjnych,
- przebudowę sieci gazowych,
- budowę drenażu w pasie rozdziału,
- budowę kanału deszczowego Φ1200,
- budowę zbiorników odparowujących, odparowująco-infiltracyjnych i retencyjnych.
Brak końcowego zatwierdzenia regulaminu tymczasowego ruchu pociągów i warunków prowadzenia Robót na terenie kolejowym z DSDiK dla projektu wykonawczego „kanalizacji deszczowej i urządzeń podczyszczających obejmujących przejście kanałami deszczowymi DN 600 mm pod linią kolejową nr 326 relacji Wrocław (Psie Pole) – Trzebnica”.
Ponadto Wykonawca w ostatnim okresie prowadził naprawę dróg technologicznych. Na obszarze sekcji I realizowane były drogi technologiczne w śladzie dróg dojazdowych.
Na szlakach migracji płazów w miejscach ustalonych z nadzorem i zgodnie z Postanowieniem RDOŚ, Wykonawca prowadził działania związane z ochroną herpetofauny. Systematycznie kontrolowano ustawienia tymczasowych płotków zapobiegających przedostaniu się płazów na Teren Budowy i pod koła transportu budowlanego.

Fot. 6 – Trasa główna, km 17+200. Warstwa podbudowy bitumicznej strona prawa i lewa. Widok w stronę Wrocławia

Fot. 7 - Trasa główna, km 16+000. Strona prawa i lewa. Formowanie w-wy mrozoochronnej. Widok w stronę Oleśnicy

Fot. 8 - Trasa główna, km 16+000. Strona prawa i lewa. Wykonywanie w-wy mrozoochronnej. Widok w stronę Wrocławia

Fot. 9 - Trasa główna, km 15+200. Strona prawa, ułożona podbudowa bitumiczna. Strona lewa, wykonywanie podbudowy tłuczniowej. Widok w stronę Oleśnicy (WN-16)