Archiwum
Stan z dnia 07.09.2010.
Na koniec sierpnia 2010 r. Wykonawca uzyskał wszystkie decyzje Zamawiającego dotyczące proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych (przedstawionych w wersjach roboczych Projektu Budowlanego).
Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego PB, Wykonawca zakłada złożenie kompletnego wniosku o PnB w dniu 06.10.2010 r.
Ze względu na uzyskiwanie zatwierdzenia PB i decyzji PnB łącznie z raportem ponownie przeprowadzonej oceny oddziaływania przedsięwzięcia inwestycyjnego na środowisko, Wojewoda Dolnośląski zakończy procedurę prawdopodobnie na przełomie stycznia/lutego 2011 r., po wcześniejszym wydaniu postanowienia przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska dla powtórnego raportu (ROŚ II).
Zamawiający określił sposób rozwiązania problemu zastosowania drogowych i mostowych barier ochronnych ze znakiem CE dla Kontraktu znajdującego się w fazie realizacji od listopada 2009 r, w sytuacji zmiany przepisów prawa od 01.01.2010 r. po wprowadzeniu normy PN-EN 1317, opisującej wymagania dla produkowanych barier ochronnych.
PRACE PROJEKTOWE:
Wykonawca zadeklarował, że do 17.09.2010 r. ukończy w całości PB i po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego zakłada złożenie kompletnego wniosku o PnB w dniu 06.10.2010 r.
Okres jesienno zimowy 2010 /2011, Wykonawca wykorzysta na uszczegółowienie rozwiązań projektowych i opracowanie projektów wykonawczych.
PRACE PRZYGOTOWAWCZE PRZED POZWOLENIEM NA BUDOWĘ:
Aktualnie na terenie inwestycji Wykonawca realizuje odcinki tymczasowych dróg technologicznych, przygotowuje się do wykonania Zaplecza Wykonawcy oraz opracowuje projekty Tymczasowych Organizacji Ruchu na okres Budowy, a w szczególności dla odcinków czynnej DK Nr 8.
Wykonawca w dalszym ciągu wykonuje drogi technologiczne:

Fot. 14 Wykonano: 27.08.2010 r.
Oczyszczony rów melioracyjny w km 32+200 oraz podtopiony plac składowy